Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити найкращу роботу сайту.

Повернення та обмiн

Повернення та обмін
Товар, замовлений на iambloom.com.ua який не підійшов за якимись причинами (фасон, розмір, колір), може бути повернутий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Нижня білизна і купальники входять в перелік товарів належної якості і не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не є браком.

Для оформлення обміну/повернення необхідно:

  • Упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації, наявність непошкодженої упаковки і ярликів).
  • У разу повернення потрібно заповнити Заяву на повернення коштів, отримати зразок заяви можна в чаті на сайті/Instagram.
  • Відправити товар Новою Поштою за допомогою послуги "Легке поверення".
  • Для відправки посилки вкажіть: одержувач — Кравцов Сергій Михайлович ФОП

+380997541047

Одеса вiддiлення №21


Транспортні витрати оплачує покупець за тарифами перевізника
Звертаємо вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не отримуємо.

Після огляду повернення ми надсилаємо SMS-повідомлення.
Для подачі заявки на повернення коштів зверніться в чат підтримки на сайті, зазначивши номер замовлення.
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів від дати подачі заявки на повернення коштів.
Повернення коштів відбуваєтся згідно чинного законодавства за допомогою платіжного сервісу та за їх регламентом.
Більш детально - https://wayforpay.com/uk

Товар неналежної якості

«Стаття 8. Закону про захист прав споживачів. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.»

Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.

Повернення коштів відбуваєтся згідно чинного законодавства за допомогою платіжного сервісу та за їх регламентом.
Більш детально - https://wayforpay.com/uk